Jak wyglada tanie latanie

Jak wyglada tanie latanie

Plany tanie wielu komercyjnych linii lotniczych są już w dużej mierze wspierana przez specjalistyczne oprogramowanie, obliczanie paliwa, koszty i odległość, aby zaplanować najbardziej ekonomicznej trasy w podróż, podczas rozpatrywania nieprzewidzianych okoliczności takich jak odchyleniami od kontrolerów ruchu lotniczego oraz zmiany w lokalizacji docelowej.

Plan FAA przedstawić program NextGen z ostrożnością, zainstalowanie go w mniejszych lotnisk, aż jego bezpieczeństwo zostało wykazane – to podejście określane jako „wprowadzenie pozabroadwayowskich” przez FAA.

Jedną z głównych zalet jest to, że NextGen będzie negować potrzebę pilotów do podjęcia pośrednich trasy lotu, aby pozostać w zasięgu radaru na lotnisku. Technologia dostarczy ciągły w czasie rzeczywistym informacje na ATC kontrolerzy i piloci z imponującą dokładnością.

Jednym z głównych wrażliwość NextGen jest wymóg natychmiastowej kopii zapasowej w przypadku awarii GPS. Awaria systemu może pozostawiać pilota bez informacji http://exportbiz.pl nawigacji lotniczej, tworząc potencjalnie katastrofę ATC. Obecne zasady eksploatacji statków powietrznych GPS stwierdzić, że kopia zapasowa metoda sterowania lotem muszą być dostępne w przypadku przerw GPS.

Z ogromnych problemów ograniczeń ruchu lotniczego, powodując zakłócenia w lotach w całych Stanach Zjednoczonych, a nawet większej szacowany roczny koszt, ogólna opinia wydaje się, że NextGen jest od dawna. Przemysł ATC ma wątpliwości, na skraj shake-up, ale w USA jest już prawie gotowy, aby poprowadzić ją w przyszłości.

Artykuł napisany przez: