Warunki atmosferyczne a latanie

Warunki atmosferyczne a latanie

Ponieważ większość naszej populacji mieszka w pobliżu oceanu, to gdzie większość lotnisk są również dostępne. Gdy samoloty zaparkowane na rampie są one narażone na działanie powietrza soli. Może to być przyczyną przedwczesnej korozji i poważne uszkodzenia skóry i elementów samolotu. Z biegiem czasu może stać się przytłaczające i jeśli dodać, że do zwykłego zmęczenia całkowitego czasu samolot latał na jego kadłuba może być znacząca.

Teraz więc, jeśli zakup samolotów jest to coś powinno być brane pod uwagę. Czy na pewno chcesz kupić samolot, który został odsłonięty przez wiele dziesięcioleci obok lub soli w powietrzu, tworząc problemy z korozją wewnętrznych? Dobrze więc, porozmawiajmy o tym przez sekundę, zwłaszcza jeśli są zakupie używanego samolotu.

W rzeczywistości, w książce „kupna i posiadania własnego samolot,” 1980 przez Jamesa E. Ellis, autor zauważa, że ??przed zakupem samolotu należy rozważyć „Gdzie został on oparty? Samolotu w środowisku soli powietrza można spodziewać się na wyspie Nantucket mieć poważniejsze problemy z korozją niż jeden z suchej pustyni Tucson, AZ. „

Teraz więc, istnieją inne wyzwania przy zakupie samolotu, który jest chyba zaparkowany na pustyni z powodu wiatrów które bicz i może SANDBLAST samolotu, jeśli jest zaparkowany na zewnątrz. Na przykład, nie mogą ulec uszkodzeniu na plexi, pestki szyby, farby peeling z czołowych krawędzi, uszkodzenia włókna szklanego do osłony, wraz z cząsteczek piasku dostania galanteria skórzana producent się do wlotu powietrza i mieszania się z płynem hydraulicznym i smarów, które mogą dostać się pod olio kolumny powoduje problemy podwoziem.

Również, jeśli chcesz kupić samolot, który został zaparkowany na lotnisku pustyni farba może być wyblakły, kredowym, z dużą ilością utlenianie. Rzeczywiście, szczury polu i ptaki często korzystają z samolotów do cieniowania z gorącym letnim słońcu, budując swoje gniazda w środku. Gorącej pustyni może również powodować przedwczesne uszkodzenie węży i ??pasów. W związku z tym, są inne rzeczy do rozważenia. Jeśli jesteś w jakimś klimatu między pustyni i na lotnisku w pobliżu oceanu, nie może być znaczne ilości wilgoci w powietrzu, może to powodować pleśń wewnątrz kabiny, co nie jest dobre dla samolotów albo.

Wystarczy powiedzieć, jeśli masz zamiar zakupu samolotów, trzeba wiedzieć, czego szukać na podstawie regionalnych warunków pogodowych, a to powinno być czynnikiem decydującym przed zakupem jakiegokolwiek samolotu do siebie. Rzeczywiście mam nadzieję, że należy wziąć pod uwagę to wszystko i myśleć nad tym.

Artykuł napisany przez: montaż wentylacji warszawa